Sydney and serious business - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Bie - WaarBenJij.nu Sydney and serious business - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marieke Bie - WaarBenJij.nu

Sydney and serious business

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Januari 2015 | Australië, Sydney

Daar zijn we weeeeer!

Jaja, het duurde even maar ik heb er een goede reden voor! Maar ik zal beginnen bij het begin.

Heerlijk een bruiloft! Na 2 fantastische bruiloften Karin en Irene, zat ik er nog helemaal in. Alleen toen ik thuis was kon ik een mooi jurkje kopen met leuke hakjes etc etc. Maar als echte backpacker kon ik alleen een leuk jurkje meenemen. Dat betekende ik in een jurk met Vans eronder. Normaal geen problemen mee maar voor een bruiloft vond ik t toch een beetje ongemakkelijk! Gelukkig zijn de mensen die er op de bruiloft waren super chill en vonden t helemaal fantastisch dat ik er was. Zie foto's.

Na de bruiloft en een zenuwachtige week was t eindelijk zover. Ik kreeg een belletje voor een baan! YES! Als barvrouw in een kroeg. Dikke prima want geld is geld. Tussen het werken door had ik een interview met een ander bedrijf maar ik hoorde niks meer dus ben gewoon doorgegaan met t bar werk en opeens kreeg ik een telefoontje. Op oudjaardag! Of ik even langs kon komen en of ik dan op 2 januari kon beginnen als alles goed ging.

En wat denk je? Ik kreeg de baan ook nog! Dus nu ben ik Event Coordinator. Beetje reizen en activiteiten organiseren en boeken. Hoe fantastisch is dat! Dat betekent ook dat ik allemaal activiteiten gratis kan doen! Zoals surfkamp! Hoe geweldig is dat! Echt heel erg leuk!

Maar naast al t leuke betekent t ook dat ik 2 banen heb! Dus super druk. Dubbele diesten en veel uren. Maar ik heb t bij allebei naar mijn zin dus ik blijf dit doen zover dat lukt.

En ik heb een super leuke verrassing te horen gekregen! Maar dat vertel ik jullie lekker niet! Dat zullen ze allemaal zelf wel vertellen!

I can't wait!!!!!!!

Kusjes vanuit t drukke Sydney!

  • 25 Januari 2015 - 11:13

    Irene:

    Wow klinkt echt als een droombaan! Superleuk!

    P.s. is de verrassing dat er babies komen?? Ik ben nieuwsgierig haha

  • 26 Januari 2015 - 02:59

    Marieke:

    Hahaha gelukkig niks met babies Irene! Dat kan nog wel een paar jaar duren voor mij hopelijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

A Trip Down Under Na vele jaren dromen over deze reis is het eindelijk zover. Ik ga naar Australië. Aankomende 10-12 maanden moet ik mezelf zien te redden met hostels, een backpack, bier, nieuwe contacten, zon, zee, strand, allemaal dodelijke dieren, lachen, huilen, feesten, dansen en heel veel nieuwe indrukken. Na een aantal maanden door Australië reizen, werken en feesten wacht Azie op mij om een fantastische reis te maken door Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam. Een grote reis helemaal alleen. Ik kan niet wachten!

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 13566

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

A trip Down Under

Landen bezocht: